Sunday, March 4, 2007

Helg med Mamma och Pappa

I fredags morse kom mamma och pappa hit. Det var väldigt mysigt och trevligt. Mamma och jag gick ut på stan och pappa åkte till biltema. I början måste jag erkänna att shoppingen gick trögt men sen kom jag verkligen igång!
Jag köpte de där svarta Acne jeansen som jag ville ha, några linnen, en ny tvättkorg och dessa urfina skorna! Det kändes verkligen nödvändigt och kul.


Sen köpte jag kakeyliner och pensel för att kunna dra riktigt fina streck! Och jag lovar, det är det bästa jag har haft! Gud vad lätt och vad fina streck man får, nu kan jag verkligen få till det på rätt sätt!

2 comments:

Anonymous said...

Tack för den trevliga helgen lilla pluttan! Både pappa och jag tyckte det var väldigt roligt att träffa MR M för första gången!! Gud vilken prins du har fått tag i!! Kul och mysigt oxå med loppisutflykten! Superfina saker.
Ha det så mysigt i Köpenhamn idag!!
PUSS PUSS

Anonymous said...

Åhå! M har fått G. Trevligt med stort T! Ses på cykelvägen eller vid sanden idag :)

Kram K