Wednesday, March 21, 2007

Det går bra...

Det går faktiskt bra med mitt nya liv. Jag har inte kommit igång med träningen eftersom jag blev lite sjuk men det går väldigt fint med maten. Jag är inte särskilt hungrig och det är ju så mycket trevligare att äta sakta och tugga ordentligt.
Unnar mej även en småsak då och då, som igår när jag åt en dammsugare till kvällsmat, vem kan motså en sån!?

Men det ska bli så kul att shoppa sen! Det är redan roligt att jag kan ha mina nya höga jeans utan problem, de var ju väldigt tajta i början.. Detta har skett på bara 5 dagar!

Nu får vi gratis fitness på jobbet oxå så löpning och gym blir nog kanon. Det är faktiskt första gången jag känner mej så här peppad och verkligen känner att det här kan funka! Förmodligen eftersom jag gör det på ett vettigt sätt för första gången.

1 comment:

Anonymous said...

BRA Sandra!! Kul att du redan märker det på dina byxor!!jag ställde mej på vågen nu vilket jag inte gjort på lände. Utan godis och kakor i två månader så har det blivit 3 kg. Kul när det blir resultat.
Puss lilla du. Kul oxå med din löneförhöjning!!!
mamma