Friday, March 16, 2007

Fredag!!

Gud vilken härlig dag!! Det är otroligt fin väder, nästan sjukt blå himmel!!
Malin e här på intervju och sen ska vi till Köpenhamn och fika och shoppa!! Jippieeee!!

Hon fick jobbet så nu ska jag lägga upp utbildning med henne. Det blir bra! Tjoho!

Vi fyra ska jag möta M för han ska och tatuera sej, sen ska vi åka till Karlskrona. Det kommer nog att bli rätt sent så jag hoppas att jag inte blir alltför trött för att köra, men med lite bra musik och kanske lite godis klarar vi det. Ska nog köpa lite danska Bolcher med mej!

3 comments:

Anonymous said...

Vad härligt!! Mysigt med fredagar när man slutar så tidigt!! Kul att hon fick jobbet! ha det mys i K-hamn och kör sedan försiktigt!!! Du kan väl lägga dej någonstans hos Allan och vila?!
Puss vi ser framemot när ni kommer!!

Anonymous said...

VAd kul att hon fick jobbet. Vi behöver mer girls!

Har du tatuerats färdigt än? Jag ska jobba på torsdag. Hoppas att du är kvar tills jag kommer så jag får se underverket :)

Kram!

Anonymous said...

Förlåt lilla snuttan! Allt fokuserades på marcus tatuering eftersom det var nygjort. Din är och kommer att bli väldigt fin! det tycker både pappa och jag!!
Puss lilla du
mamma