Thursday, March 22, 2007

Fin jacka

Den här lilla jackan såg jag i Tjallamallas skyltfönster när jag och Mallan var ute och promenerade igår. Skulle nog vara fin till mina höga svarta jeans, kanske även till mina blå.


Nu börjar solen skina så smått här i Höje Taastrup så det ska nog bli skönt att springa en runda när jag kommer hem. M ska på hockey och jag ska nog städa lite bland mina kläder... Då blir det ju ännu roligare att köpa nytt!


Nyss hittade jag den här söta bilden på min plutt på Internet! Jättefin!!


5 comments:

Anonymous said...

Så söt han är!!! Äntligen finns det en bild på Mr M. Vi håller tummarna för jobbet!
u absolut inte samma smak . Hon kollar bara på Inte kul att gå med Maggan på stan vi har absolut inte samma smak. Hon har samma stil som farmor och hur kul är det på en skala??:)
Puss

Anonymous said...

Hoppsan vad fel det blev! Jag tyckte oxå att jackan var söt lite Oliviastuk på den. du passar ju i rosa verkligen!
Skönt oxå att rensa i garderoben så man kan trycka in lite nytt!
PUSS

Anonymous said...

När blir bowlingen av? Hörde att ni bytte datum? Ska du med?

Kram KArin

Sandy De Luxe said...

Nä jag tror jag hoppar bowlingen, det e inte riktigt min grej att äta massa biff och så..

Men vi kan väl fika nån dag? Kram

Anonymous said...

I´d love 2! Vi sticker till barca på onsdag men veckan efter det går jättebra :) Jag hör av mig när jag kommit hem :)

Puss o kram!