Tuesday, April 3, 2007

Trött så trött..

Jag e så fruktansvärt trött idag.. Lösgodis och tre koppar kaffe har tydligen inte kunnat råda bot på det.. Helt sjukt. Nu ska jag iväg och spela volleyboll och det känns inte så lockande. Det jobbigaste är ju att jag måste cykla så långt för att komma dit, annars hade det inte varit så farligt.

M och jag har precis varit på stan och kollat lite kläder till honom. Han har ju fått nytt jobb där han inte ska ha uniform varje dag och då e det ju på sin plats att skaffa lite nytt.. Gud vad kul!! Vi hittade en del fint på Weekday, bla en svart v-ringad bomullströja. Och eftersom vi har varit tillsammans i två månader idag så hade jag köpt honom en fin kortärmad, blå skjorta. Han blev jätteglad!!

Håret blev såhär fint..


Och så fick jag visa fredagens outfit vilken
är samma som nästan varje dag..

1 comment:

Anonymous said...

Urfräscht och snyggt hår! Nu måste du bara åka fast så vi får en äkta muggshot på dig ;)

Puss o kram Karin