Thursday, April 26, 2007

Stressigt..

Jag har haft otroligt mycket att göra denna veckan, skola, jobb, skola, jobb! Men det har underlättats en hel del av att det är så fint väder ute.

I lördags hade jag fest med tjejerna! Vi hade otroligt kul! Åt god mat, drack gott vin och avslutade kvällen med att dansa runt på KB. Klockan 03.00 gav jag upp och gick hem med M. Var då otroligt trött och fattar inte alls hur Malin och Karin orkade vara ute en timme till.

I tisdags delredovisade vi vårt projekt, som dessvärre inte har gått så bra på grund av meningsskiljaktigheter i gruppen. Det slutade med att vi splittade gruppen i två delar så nu är jag och Malin en egen grupp. Det känns faktiskt mycket bättre och helt plötsligt har både hon och jag fått inspirationen och kreativiteten tillbaka igen! Kul!

Ikväll ska vi ut och springa igen! Det går jättebra nu och vi springer 6km nästan varje gång. 36minuter tar det och på lördag ska vi öka sträckan så att den tar 40minuter att springa. Det roligaste är att vi sa i början att tänk: Till sommaren kanske vi kan springa 2 varv (6km)! Och det gör vi redan! Det känns kanon!

Imorgon kommer mamma och pappa. Mamma kommer på förmiddagen med tåget så att vi kan gå och shoppa hela dagen. Sen kommer pappa på kvällen så ska M, jag och dom äta lite god mat hemma hos mej på kvällen och sen kanske gå och ta ett glas vin nånstans. Sen på lördagen blir det förhoppningsvis en utflykt någonstans om det är fint väder. Men det tror vi väl att det ska vara!!

1 comment:

Anonymous said...

Duktiga ni är med er löpning! Man blir riktigt avundsjuk. Tack tack för den trevliga helgen. Pappas byggakut fick ju oxå lite fixat i lilla snuppans lägenhet!!
Puss puss