Sunday, April 29, 2007

Baddräkt..

..från American Apparel har jag hittat och tror jag ska beställa. Pappas kompis ska ju till Sverige igen och då kan jag beställa till honom. Ska även ta med två par tights oxå från AA för deras grejer är ju så bra! Köpte ett par svarta thights därifrån när jag var i New York förra sommaren och jag använder dem hur mycket som helst. Hoppas nu bara att jag kan ha baddräkten, det stod på deras sida att det var någon som tyckte att den var lite liten i storlekarna men jag beställer L så borde det ju gå bra.



Appropå baddräkt, idag var vi ute och sprang igen och bestämde att vi skulle springa lite längre.. Det resulterade i att vi sprang 7,5km! Det är inte dåligt!! Jag fick skoskav av mina nya skor men jag tog mej ändå runt på 45minuter! Härligt härligt! Beach 2007 here I come!!

2 comments:

Anonymous said...

Jättesnygg! Den tror jag verkligen du passar i och framförallt så kan du ju visa din tatuering!!
Puss puss

Anonymous said...

Shit! Du springer ju apfort! Nu måste jag snöra på mig skorna och sticka ut jag med...

Kram Karin :)