Tuesday, May 1, 2007

Köpenhamn

Idag har jag varit i Köpenhamn och shoppat lite. Jag var väldigt sugen på shorts.. Jag har köpt ett par på Tjallamalla, jag e typ helt kär i dom men jag vet inte riktigt om jag kommer att använda dem för de är sjukt höga. Jag hittade dessa på Topshop men de fanns bara i strl 28 6ch det är ju lite litet. Frågan är nu då om jag ska lämna tillbaka dom från Tjallamalla och hoppas på att jeansshortsen finns på Nova i Lund.


Jaja, jag tror jag lämnar tillbaka de röda shortsen imorgon och letar vidare. . Jag köpte ett fint armband på Message och en rutig klänning på Sneaky Fox. Vi får se om jag kan lägga upp några bilder på det när M kommer hem.

1 comment:

Anonymous said...

Dessa var oxå jättesnygga! Tror att du har mer användning för ett par i jeanstyg!!
PUSS PUSS