Friday, May 11, 2007

Piggare..

...och gladare är jag nu. Jag tror att tröttheten hängde mycket på pollenallergin och nu har tabletterna börjat verka så det är bättre. Kanske ligger det lite i att det är fredag oxå!

Ikväll ska vi åka till Karlskrona för att hämta min lilla bil. Jag har döpt den till Killer!
Mycket trevligt namn..
I onsdags var jag ute en snabbrunda på stan och hittade dessa fina skorna.



Det var så jag kom tillbaka till livet..
Fina skor, mannagrynsgröt till middag, pussar av min snutt och godis framför tv:n!

5 comments:

Anonymous said...

Skitsnygga!!
Jag såg dom idag påDin sko. Jättefina Det ska bli jättekul när ni kommer hem!!
PUSS

Sandy De Luxe said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Vad hände med rally då

Anonymous said...

Va fina! Men det var inte dom du hade på dig på jobbet? Eller?

Såg även dessa på dinsko, är det en sandra sko mån tro?

Skönt att höra att du mår bättre :)

Puss!

Anonymous said...

Åå här kommer länklen till skorna:
http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Sandaler.aspx?shoe=219434&cnt=82