Friday, May 4, 2007

I onsdags..

..var jag ledig från jobbet för att vara i skolan. Vi skulle göra utvärderingar på varandras kompetenser och det var väldigt roligt att höra vad de andra tyckte. Det var många som tyckte att jag skulle bli chef eftersom de tycker att jag har bra ledaregenskaper, men även marknadsförare, modedesigner, chefredaktör för mode/trendtidning och inköpare var yrken de tyckte skulle passa. Erik hade även assoccierat till min fysiska läggning, där jag inte är rädd för att ta i och föreslog att jag kunde bli bondhustru. Hahaha!

Sen gick jag hem glad för allt fint alla hade sagt till mej och åt lunch med min snutt. Efter det tog jag en liten runda på UFF och hittade en otroligt fin klänning med rönnbär på. Den var lite tight över bysten men jag har flyttat knapparna så nu sitter den perfekt.


Igår köpte jag även en lite bil! Elle ja, pappa köpte den i Karlskrona till mej men det ska bli så otroligt skönt att ha under sommaren. Vilken frihet! Man kan ta sej var man vill när man vill, slipper sitta och kånka på bussen bara för att bada lite.


Den är ju inte som drömbilen men den e söt!



Idag ska M och jag ut och äta på Tempo för igår hade vi varit ihop i tre månader!!

3 comments:

Anonymous said...

Ha ha vad kul! Sebastian och Lisa har varit ihop i 1,5 år och ska ut och äta på Nivå!!
Du lilla gumman, för dom pengarna så är det en drömbil!!
PUSS och ha det så mysigt ikväll!!!
MUM

Anonymous said...

Förresten jag glömde.... Marcus kan väl fira att han har sluppit son postisuniform idag?!!

Anonymous said...

Hejsan lilla Sessan! Long time no see! Attans va go din lilla bil ser ut, hoppas jag får tillfälle att ta en tur med den själv o testa lite. Nu ska jag bara försöka med STORA övertalningsförsöket så, att snygge-steffe kan komma över ngt liknande till mig. Shortsen dom blå var snygga o likaså örclipsen. Puss på dig gurkan så länge, vi hörs! Moster.