Friday, April 20, 2007

Tiger Army

Igår var M och jag i Köpenhamn och gick på konsert. M mötte mej efter jobbet, så gick vi en runda på stan och därefter till ett ställe som heter Carribbian (stavas så). Där åt vi en auberignelasagne som var sjukt stabbig och drack en massa goda cocktails.


Vid halv elva begav vi oss bort på Norrebro och Stengade 30 där konserten skulle vara.
Två förband som var rätt så bra, Taggy Tones - bra, och Deadline - mindre bra sen Tiger Army. Skitbra fast lite synd att sångarens röst inte håller riktigt.
Iallafall var vi inte hemma förrän kl 03.15 och jag gick upp till skolan imorse. Trött!


I förrgår gick Malin och jag och akutshoppade lite efter skolan och jag köpte den här sommarklänningen. Jag vet inte riktigt om jag ska behålla den men den är ju väldigt fin.


Vad tycker ni??

3 comments:

Anonymous said...

Allvarligt tycker jag sådär. Tycker att man blir väldigt yvig i den modellen. Kan väl oxå se så ut när bilden är tagen underifrån. Du har varit mycket snyggare i andra klänningar. Tror inte du kommer att använda den så mycket. Fint tyg.
Puss puss

Anonymous said...

Mmmm... håller med. Men sedan kan det bero på att du inte har några högklackade på dig... Du får sätta på den ikväll och visa till highheels!

Anonymous said...

Hej gumman!

Kan inte du skicka mig några av bilderna från i lördags? Jag ska försöka att komma online på messenger idag såkankse du kan ge mig access till mappen där så kan jag hämta ned bilderna själv.

Puss Karin