Tuesday, April 6, 2010

What time is it?

Jag vill ha en klocka! Jag hittade en jättefin i en tidningsannons från Omega. Åh, tänkte jag. Där är den ju. Meeen... Den kostade 94 500kr. Inte en chans. Så jag väntar lite med den, eller hur?
Däremot så vill jag ha en lite sportigare klocka som jag kan ha i samband med all träning. Men jag vill ändå att den ska vara snygg.
Vad tycker ni om Adidas Candy i vitt och guld?

Jag gillar den och 715 kr känns lite mer överkomligt. Hehe!
I want a watch! I found a really nice one in an ad from Omega. Oh, I thought. There it is. Buuuut.. It costed 9450 euros. Not a chance. So I do wait with that, don't I?
But I also want a more sporty watch that I can use around and during training. And I want it to bee good looking aswell.
What do you think about Adidas Candy in white and gold?

I like it and 72 euros feels a little bit more in my class. Hehe!

3 comments:

Jenny Oak Fae said...

SNYGG!!!

Själv köpte jag nyss en Paul Frank-kopia för 25 spänn på eBay..!

; )

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

Skitsnygg! Jag vill äta upp den är min första tanke :)

Kram från Karin

Sandy De Luxe said...

Jema: Visst är den! Åh, kul med ebay. Me love!! KRAM
Karin: Haha, ja den heter ju Candy. JAg tror den passar mig. =) Hur mår du?? PUSS