Thursday, April 8, 2010

Träskodans!

Jag behöver hjälp här! Jag älskar Swedish Hasbeens träskor. Tre par har hunnit bli mina under lika många år och nu är jag sugen på ett par till. Men vilka ska jag ha? Jag älskar de översta här som heter Peeptoe. Jag har dem i vinrött och trivs som tusan. Men de undre som heter Grease är ju grymt snygga och det kanske är roligare att inte köpa samma modell. Hmm, vad tycker ni?
I need some help here! I love the clogs from Swedish Hasbeens. Three pair has come my way during three years but I would like a pair more. But which should I choose? I love the top ones, called Peeptoe. I have them in bordeux and like them a lot. But the ones below, called Grease are just so good looking aswell and maybe it's more fun to buy another model. Hmm, what do you think?

5 comments:

Daisy dapper said...

Vad skoj! :)
Då ses vi då!
Kramkram

LadyAngore said...

både är himla fina!!
jag köpte mig ett par häromdagen på Håkanssons för en billigare peng. Sköna och snygga. Kolla in, fanns i olika färger och modellet. :)

Jenny Oak Fae said...

Båda är fina, jag hade dock valt de översta, alltid lite bättre med en rem runt ankeln tycker jag..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Lady Angore: De ska jag absolut spana in. Tack för tipset.
Jema: Det har du rätt i men jag vet ändå inte.. =) KRAM

Elevator Lady said...

de översta! stabilare att gå i och, tycker jag, snyggare.