Thursday, April 22, 2010

Nike

Alltså jag trodde aldrig att jag skulle skriva detta inlägg. Men jag gör det ändå. Jag var ute och intervalltränande kl. 6 imorse. På mig hade jag en tjock munkjacka och tights. Inte optimalt! Skitkallt i blrjan och väldigt varmt och tugnt efter ett tag. Kanske är det dags att köpa ett funktionsplagg? Ja, ni hörde rätt! Funktionsplagg. Kan det bli tråkigare? Iallafall hittade jag den här jackan på Stadium som ändå är ok. För att vara funktionsplagg. Funktionsplagg...
Jag ber om ursäkt för att det helt plötsligt blir en hel del träning i bloggen men mitt liv kretsar rätt mycket om det nu. Men jag ska försöka variera mig. Jag lovar..
NIKE W VAPOR JKT W
Produkter - Nike/NIKE W VAPOR JKT W från stadium.se

I never thought that I would write this post. But I do it anyway. I was out running interval training this morning at 6am. I wore a thick hoodie and leggings. Not very comfy! Ica cold in the beginning and too hot and heavy in the end. Maybe it's time for a functional garment? Yeah you heard me! Functional garment. Can it sound more boring? Anyway, I found this jacket at Stadium that I think is ok. For being a functiona garment. Functional garment...
I'm sorry for the fact that this blog contains a lot of work out stuff at the moment but that's what my life is about right now. I will try to vary, I promise...

3 comments:

Anonymous said...

Det är väl inget fel på den jackan? den passar väl till någon av dina pennkjolar? ;)
Puss

Träning på stadium.se said...

Hej Sandy,

Jag hoppas du blir nöjd med jackan och att den trots allt passar in i din stil. Lycka till med träningen!

Vänliga hälsningar,
David B

E-com Manager,
www.stadium.se

Sandy De Luxe said...

Haha, jättemycket! Puss
David: Den blir nog jättebra till det jag ska använda den. Det är en ovanligt snygg träningsjacka faktiskt! Tack!