Tuesday, April 13, 2010

Sleeping Beauty

Jag känner mig som Törnrosa! Jag sov i nästan 14 timmar inatt. Herregud, min kropp behövde nog det. Normalt brukar jag sova typ 6 timmar. I vilket fall som helst var det välbehövligt och jag har bara vilat hela dagen idag. Mår så mycket bättre nu och imorgon blir det jobb och inlägg som inte handlar om sjukdom!
I feel like Sleeping Beauty today. I slept for almost 14 hours last night. Oh my, my body did need that. Normally I just sleep for 6 hours or so. Anyway I did need it and I'v just been relaxing the entire day today. I feel so much better now and tomorrow I'm back to work and to posts that don't rant about illness!

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

Skönt att få sova ut ordentligt!

: )

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

Visste du inte det??att du är Törnrosa??
Puss

Jenny Oak Fae said...

Nu är det bestämt vem som ska uppträda i Ronneby på Nostalgia Festivalen...Siw Malmkvist!!!

http://www.nostalgiafestival.se/index.php

: )

Fick reda på det idag, samma dag som jag fick hem en CD med henne..!

; )

KRAM Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Vad roligt! Tyvärr kommer jag inte att kunna åka dit i år.. Trist! KRAM

Jenny Oak Fae said...

Nej vad tråkigt..!

:´(

KRAM, Jenny

<3