Wednesday, April 28, 2010

UPS

Alltså jag kan inte beskriva hur irriterad jag är! Är det någon annan som har fått saker levererade med UPS innan?
Nä, jag förstår varför. De levererar nämligen bara mellan 9-17!! Vem är hemma då?? De ringde idag och sa att de hade försökt att leverera min Ipod både igår och idag. Klockan 11 på förmiddagen. Ja, sa jag då är ju jag på jobbet. Kan ni inte leverera senare? Nä, det kan vi inte, men du kan hämta den på Sturup. Sturup?! Det är ju 4 mil dit!!
Måste man ta ledigt för att får något man har beställt??

Rant about UPS and their stupid stupid deliveries. Only on weekdays between 9-5. Who is at home at that time!?!

6 comments:

Anonymous said...

Vilken dålig service!! Beställ aldrig där mer! ;(

punk in writing said...

Jag vet hur det känns...

Brukar beställa saker som skickas med UPS till jobbet.

Sandy De Luxe said...

Nej, jag kunde lika gärna gått till Apple store.
Ja, men det är inte lika lätt när man jobbar i Danmark. Brukar strula med frakt och sånt då.

Emma says style, love & rock and roll. said...

Sååå surt!

Tjuettan said...

Dom är helt dum i huvudet....Vi har beställt bildelar från usa flera gånger. Om man är hemma så måste man ha kontanter, exakt rätt summa. För dom tar inte kort. Så då får man åka till poststället å hämta ut. Fatta att dom vänder i dörren när dom står där med MINA prylar!

Sandy De Luxe said...

Ja! Jäkla skitföretag. Det blir ju nästan så att man aldrig mer vill beställa från nån som använder dem som leverantör!