Monday, April 12, 2010

To be or not to be?

Alltså det är ju det här med förkylningar och skit. Ska man träna eller inte? Alla säger ju att man ska känna efter själv men jag är sjukt dålig på det. Jag känner mej bara som världens mes om jag bestämmer för att inte träna om jag inte ligger däckad med 39 graders feber. Hur gör ni? Tränar ni med förkylningar eller tar ni det säkra före det osäkra och vilar en dag?

This thing with colds and stuff. Should you work out or not? Everyone says that you should feel for yourself but I totally suck ono that. I just feel like the worlds biggest pussy if i don't workout unless I'm totally down with high fever. What do you do? Do you work out or do you rest a day?



Muay Thai or no Muay Thai??
EDIT 15:31
Jag hittade en väldigt bra artikel i ämnet. Läs här!
I found a good article about it. In swedish..
Conclusion: No Muay Thai

5 comments:

LadyAngore said...

vad tråkigt att du blivit sjuk igen! :(
jag tränar aldrig när jag är sjuk, 1 för att kroppen har jobbar på fullspead för att återhämta sig, 2 för att det inte ger nåt resultat mer än att det tar längre tid att bli frisk. Tråkigt, men sant. =(

Krya på dig!

Anonymous said...

Självklart ska du inte träna!!!
Puss puss och krya på dig! ;)

B-b-b-etty said...

träna inte om du har ont i halsen eller har feber

Sandy De Luxe said...

Lady Angore: Helt rätt, jag tränade inte. Däremot har jag sovit i 13 timmar inatt. Galet! Tack!
Mamma: Nej et blev inget. Puss
Betty Lou: Nej jag ska försöka blir frisk innan.

Glamour-Och-Fläskpannkaka said...

man kan väl promenera lite,men man skall väl akta sig för att ta ut sig!