Monday, April 26, 2010

Tulips!

Som vanligt på våren är jag sugen på en ny cykel. Det var jag förra året och är fortfarande. Synd bara att vi inte har nåt cykelskjul på gården så man måste ha den ute, den slits ju lite snabbare då. Just nu verkar jag vara inne i en gul period och jag kan bara inte sluta tänka på denna cykeln. Den heter Amsterdam Tulip och kommer från Electra Bikes. Är den inte underbar?

As I often do in springtime, I long for a new bike. I did last year and I do this as well. It's a pity though that we don't have a shelf for bikes in our backyard, it's tough for a bike, standing outside all the time. I seem to be in a yellow period now and I just can't stop thinking about this bike. It's Amsterdam Tulip from Electra Bikes. Isn't it wonderful?

3 comments:

Jenny Oak Fae said...

SÅÅÅ fin!!!

: )

Anonymous said...

Ljuvlig!!!
Puss

Sandy De Luxe said...

Ja! Jag tror att jag ska slå till. Ska bara prova en liknande i helgen... Kram