Wednesday, April 21, 2010

Nano

Jag har fått ett tränings och matprogram av en tjej som kan det här med mat och träning. Detta för att jag ska bli riktigt fit och komma iform för eventuella matcher i vår och höst. Berättar med om detta när jag har klara besked. Men iallafall. I detta ingår en massa löpning och då vill jag ha nåt som verkligen peppar mig. Så första belöningen, jag har hållt på i 14 dagar, är en Ipod Nano med löpverktyget från Nike. Titta vad fin! Och graverat på baksidan kommer det att stå Sandy de Luxe!

I've got a training and diet plan from a girl who really knows about that stuff. This is because I should get in shape for upcoming fights this spring and autumn. More about that later when I have booked them. Anyway. In this plan it's a lot of running and I wan't something thats really get me turned up. So this is my first achievment, I've been doing it for 14 days now, a Ipod Nano with the sport kit from Nike. Isn't it nice? And on the back it will say Sandy De Luxe!

1 comment:

Anonymous said...

Supernice! Hoppas ljudet oxå är det bästa! ;)
Puss