Thursday, May 6, 2010

Sleeping!

Wohoo! Sovmorgon idag! Jag tog mig friheten att sova ända till kl. åtta eftersom jag kan jobba lite på hotellet innan jag ska på ett långt möte. Bara så skönt!
Igår blev det en liten shoppingtur, hittade några fina saker som jag visar sen för jag kan inte ladda upp bilder här. Men det roligaste av allt var att jag sprang på en högstadiekompis. Vad är oddsen för det?? I Århus?? I vilket fall som helst så gick vi och tog en kaffe i den sköna solen innan jag fortsatte till restaurang Grappa för lite italiensk mat. Superkväll verkligen och idag åker jag hem!

This silicone baking form followed me home. It's abot 16x26 cm.

Wohoo! Sleeping late today. I took the opportunity to sleep until 8 a'clock today. I can work a little at the hotel befor I go to a whole day meeting. So good!
Yesterday I went for a little shopping spree and found a few things that I will show you later, can't upload pics here. But a really funny thing was that I ran in to an old high school friend. What are the odds for that? In Aarhus?? Anyway, we took a cup of coffee in the warming sun before I headed to restaurant Grappa for some Italian food. Splendid evening really and today I'm going home!

No comments: