Tuesday, May 18, 2010

The crow!

Idag när solen äntligen skiner ska jag gå och färga håret svart igen. Och så satt jag lite och tänkte på en rubrik som passar till svart. Korp tänkte jag, the crow. Det ledde ju in mig på filmen The Crow med Brandon Lee. Vad var det egentligen som hände där? Det sägs ju att han blev skjuten i en av de sista scenerna där.
Har ni sett den? Vad tror ni hände?


When the sun finally is shining I'm dying my hair black. And I sat here thinking about a name for the post suiting black. Crow, I thought, the crow. Of course it lead to the movie The Crow with Brandon Lee. What happened there? They say he was shot during one of the scenes in the end.
Have you seen it? What do you think happened?

2 comments:

Anonymous said...

Han blev skjuten i scenen där han skuttar upp på ett bord och alla skjuter mot honom i filmen. men någon hade riktiga skott i pickadollen, de vet inte om det var meningen eller ett tragiskt misstag. Men det som nästan är mest sorgligt med det hela var att han och hans flickvän skulle gifta sig (i verklige livet då) strax efter att filmen var klar. Så när han begravdes hade hon på sig sin brudklänning.

Sandy De Luxe said...

Men usch, vad hemskt! Det där sista visste inte jag!