Monday, May 10, 2010

Back in town!

Nu är jag äntligen hemma! Är inne på min 8:de jobbdag, men det är ju bara två dagar kvar nu så sen är man ju ledig lite. Det ska bli så skönt!
Sitter och funderar på någon ny kaka att baka. Någon som har några idéer?
This is a ordinary swedish sugarcake but I've filled it with mashed blackberries.

I'm home at last! I'm on my 8th working day today, but it's just two days left this week and then I'm off for 5 days. It will be so great!
Thinking about baking a new type of cookie. Anyone have any ideas?

3 comments:

Jenny Oak Fae said...

När jag äntligen blir färdig till att ha inflyttningsfest...så kommer jag nog att göra Key Lime Pie...har aldrig smakat det, men verkar supergott..!

: )

KRAM

Anonymous said...

Hej sötnos! Det vore jättekul om ni kom förbi :)

Du får också väldigt gärna visa mig hur man skyddar bilderna.

Jag skriver in i kalendern (då minner är bra men kort) att söndagen är er!

Hälsa max!

Massa pussar!

Sandy De Luxe said...

Jema: Mmm, det lät ju smarrigt, lime är ju alltid gott! KRAM
Karin: Då gör vi det! Nåt särskilt du vill att vi tar med oss? PUSS PUSS