Friday, May 21, 2010

Mandarin!

Idag har jag invigt min nya skjorta. Hittade denna för 149kr på HM, precis min modell. Köpte både denna orange rutiga och en svart. Idag på jobbet hade jag den till pennkjol och nu till kvällen med jeans. Kick Em Jenny var helt ok, rolig på sen och rätt bra sound. Synd att det var så mycket folk på Debaser som inte var intresserade av musiken bara..

Nu ska jag nog gå och sova. God natt och trevlig helg!
I've broke in my new shirt today. I found it at H&M for 14 euros, exactly my style. I bought both this checkered one and a black one. I wore it with a pencil skirt at work today and this evening with jeans. Kick Em Jenny was alright, quite funny on stage and ok sound. Kind of boring though that it was so much people at Debaser who didn't care a thing about the music.

I think I will go to sleep now. Good night and have a great weekend!


5 comments:

Emma says style, love & rock and roll. said...

oooh oooh i like it! (sjunger) :D

Sandy De Luxe said...

Åh! Tack ska du ha hun! =)

Anonymous said...

snyggo!!!
puss puss

Zizzi said...

Jättefin!

Sandy De Luxe said...

Tack tjejer! Kram