Tuesday, May 4, 2010

Jylland..

Jag är i Århus nu igen. Inte för att klaga, det är rätt trevligt att vara här. Idag har jag inte hunnit gå på stan något men jag har gått förbi en Edith och Ella butik. Och eftersom jag ska på bröllop i september så tänkte jag smita in där imorgon och spana på deras fina klänningar. Bland annat dessa två.
Vad tror ni? Vilken skulle passa bäst sådär på höstkanten?




I'm in Aarhus again. Not to complain, I like it here. I haven't had any time to spend on shopping today but I saw a Edith and Ella boutiqe. And because I'm going to a wedding in September I will sneak in there tomorrow and take a look at their beautiful dresses. Among them these two.
What do you think? Which one should more appropriate in the beginning of autumn?

And, Edith and Ella has a big sale on their homepage! Don't miss!

6 comments:

Gina Americana said...

I like the first one, especially for autumn. Have fun shopping!

Emma says style, love & rock and roll. said...

Den blåååå!

Anonymous said...

Den blå med ett annat sidenband! ;)
Puss

Sandy De Luxe said...

Hmm, det var faktiskt så att klänningarna inte alls levde upp till förväntningarna i verkligheten. Trist men sant!

The Freelancer's FashionBlog said...

Den blå! Men synd om det var så att de inte var lika fina pårkitigt.

Sandy De Luxe said...

Ja, den var inte alls vad jag hade förväntat mig. Såg nästan billig ut tyvärr. Synd, för den är himla fin på bild!