Monday, May 31, 2010

Dirty old man..

Jag är ledsen för att jag inte har skrivit på länge men jag har varit i Stockholm och haft det kul! Det tar ut sin rätt och jag är fruktansvärt trött idag.
Här är iallafall ett par dåliga bilder på min nya trenchcoat. Jag har länge velat ha en som inte ser ut som en blottar-rock och denna tycker jag var helt fantastisk! Från Fifth Avenue Shoe Repair, köpt på Grandpa.
I'm sorry that I didn't write for so long time but I've been in Stockholm, having fun! What goes around comes around and I'm horrible tired today.
Here is some bad pictures of my new coat. I've been longing for one that don't look like a dirty old man coat and I think this is faboulus! From Fifth Avenue Shoe Repair, bought at Grandpa.

3 comments:

Anonymous said...

Superduper fin! Va snygg du är i den!;) Lite dåliga bilder dock! Är säkert ännu snyggare i verkligheten.Väl värd sina tusen,hehe
Puss puss

Emma says... said...

Så jäkla grym!

Sandy De Luxe said...

Tack tack ska ni ha! I like it a lot!