Thursday, May 20, 2010

Doctor's orders!

Jag har under ett par veckors tid haft väldigt ont i ryggen. Eftersom jag är som jag är så har jag tränat mina 10 pass i veckan och hållt igång. I torsdags hade jag så ont att jag inte sov nånting men kunde inte hitta någon akuttid hos någon fysioterapeut i hela Malmö. Dock fick jag en tid där jag jobbar och det var idag. Då visar det sig att jag har delvis slitit av några muskelfästen i svanken. De som sitter mot ryggraden. Jaha! Kul! Så nu är jag ordinerad vila och voltaren i en och en halv vecka. Får max jogga 5 km varannan dag.. Trååååkigt!!!
My back has been hurting a lot lately. Because I am what I am I've been training my 10 classes a week anyway. Last thursday I was in so much pain that I couldn't sleep for an hour and I couldn't find a emergency appointment at a physiotherapist anywhere in Malmoe. I did find a appointment where I work and it was today. An it shows that I've nearly rippes my muscles from my spine in the lower part of my back. Mhm! Fun! So now I'm ordered rest and painkillers for one and a half week. I'm just aloud to jog for approx. 5 km every other day.. Boooring!

4 comments:

Jenny Oak Fae said...

Usch det låter illa..!

:S

KRAM

Anonymous said...

Men tänk så mycket tid du får att göra annat på!Hälsan går först. Ta hand om dig!

Emma says style, love & rock and roll. said...

åh, inte skoj! Nu är det vila som gäller. Krya på ryggen, kram!

Sandy De Luxe said...

Tack, tack! Jag ska försöka ta det lugnt.. Kram