Tuesday, December 29, 2009

Wishes!

Precis när jag har visat upp alla mina julklappar så börjar jag önska mig saker igen. Men eftersom jag fyller år den 12 januari så blir det alltid så. Dock är det svårt att önska sig när man precis fått allt man kunde önska. Men men, här är en liten lista.

Body lotion

Recepie holder

Dress

Just when I showed all my christmas gifts, I start wishing for new things. But my birthday is the 12th of January so thats how it works. It's kind of hard though, wish for new things when you've just got all you asked for. But here's a few things anyway.

3 comments:

Anonymous said...

HE HE Fina saker!
puss

Daisy dapper said...

olala :)
finfina saker!
Grattis i förskott!

Kram Matilda

Annie S said...

Den där klänningen är ju bara för snygg. Vill ha!

Ha det gott! Och grattis i förskott! :)

Annie