Saturday, December 5, 2009

Roses..

Idag kommer Sonia Rykiel för H&M. Mycket är snyggt, mycket är ordinärt. Jag är sugen på de laxrosa underkläderna, strumpebandshållare och sen den svarta "pyjamasen" med shorts och linne i siden. Vi får väl se vad man får tag i! Vad tror ni? Blir det rusning?Today Sonia Rykiel for H&M arrives. Most things are great but much to ordinary. I would like this salmon colored underwear and tha black "pyjama" with hotpants and tanktop in silk. We'll see what I can get my hands on! What do you think? Will people rush there to get it?

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

Snyggt! De finns nog på hemsidan också, så att man slipper trängas med folk...

Ha en fin helg!

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

inte i Karlskrona iallafall! ;(
Puss

B-b-b-etty said...

allt finns ju kvar på hemsidan om du ej hittar inne i stan. jag är precis hemkommen från city, blev den svarta korta kimonon, svarta strumpebandshållaren & så en bustier i varje färg (rosa & svart/lila). trosorna var grymt fula i verkliheten dessvärre, samma rosa kimonon.

var mycket folk men inte så mkt som jag trodde, kunde ju gå utan att trängas så mycket.

Sandy De Luxe said...

Jag fick bara tag i den svarta strumpebandshållaren, den var fin. Tyckte inte heller att kläderna levde upp till det man sett på bilderna men i Malmö var folk helt galna. Tror inte jag kommer köpa pyjamasen faktiskt.
Kul att du fick tag i det du ville ha Betty Lou!

Ha en fin helg allihopa! KRAM

B-b-b-etty said...

den rosa kimonon hade varit grym om den var i mer silkigt material och lite ljusare rosa.

jag har bara en kimono, som jag sytt själv så denna kommer bli toppen att använda. speciellt sen till sommaren & våren.

Jag tyckte folk var mer galna i den svarta i spets & den randiga kollektionen. Finns fortfarande rätt så mkt kvar på hemsidan.

trevlig helg!