Saturday, December 12, 2009

Frosty the snowman..

Idag har det varit strålande sol och kallt i Malmö. Äntligen lite vinterkänsla, och nu säger de ju faktiskt att det kan bli en vit jul! Det hoppas jag på! Idag har jag köpt nästan alla julklappar och slagit in dem. Dessa är de fysiska men detta året har jag även köpt julklappar från Actioaid. Där har jag köpt vinterjackor till Vietnamesiska barn som jag ska ge till mina nära och kära. Här kan du hitta såna gåvor.It's been sunshine and chilly weather today in Malmoe. Finally some winter feeling, and now they say that it might be a white christmas! I'm really hoping for that! I've bought almost all christmas gifts today and wrapped them. This is the hard ones but this year I've bought some gifts from Actionaid. I've bought winter jackets for Vietnamese kids that I will give to my loved ones. You can find such gifts here.

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas någon av dessa fina paket är till mig? ;)
Puss puss

Isabella said...

Åh, jag älskar det faktum att du är lika vacker på insidan som du är på utsidan. Presenter som går till välgörande ändamål måste ändå vara de bästa presenter att båda ge och få, så värdefullt.

Sandy De Luxe said...

Mamma:Ja det är det säkert!
Isabella: Tack sweetie! Jag såg att du hade gjort samma sak. Fint!