Monday, December 28, 2009

Santa Baby!

Alltså jag måste ha varit sjukt snäll det gågna året. Jag fick ju hur mycket julklappar som helst!
Min farmor har gjort den fina julduken och min farfars fru har virkat de fina grytlapparna. Massor av underkläder, tofflor, böcker, grejer till köket och två parfymer! Jag hade inte kunnat vara gladare. Tack så hemskt mycket!

I must have been very good last year. I got a lot of presents! My grandma has done the cute christmas tablecloth and my grandpa's wife has made the pot-holders. A lot of underwear, slippers, stuff for the kitchen, books and two parfumes! I couldn't be happier. Thank you very much!

6 comments:

Jenny Oak Fae said...

Jättefina julklappar!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Jag vet! Jag är överlycklig! Hoppas att du har haft e bra jul! KRAM

Anonymous said...

Undrar var den tomten kom ifrån som var så snäll? ;)
Puss

Tifa DeLeone said...

Superfina klappar :)

Sandy De Luxe said...

Tack tack! Jag är supernöjd!

Isabella said...

Åh allt ser ju helt ljuvligt ut hjärtat!

Jag får önska dig ett gott nytt år snygging! du och din blogg är onekligen det bästa "bloggfyndet" jag hittat detta år!


Puss