Thursday, December 31, 2009

Happy New Year!

Gott Nytt År önskar jag alla er som är här och läser! Jag är otroligt glad att ni vill följa mig och mitt liv här och jag tycker det är väldigt kul att läsa era postitiva kommentarer. Ett stort tack till er, ni är så fina! Hoppas nu att ni får ett fantastiskt 2010 och att ni tar hand om varandra!
Jag har precis slängt ut alla tomtar och nyårspyntat lite med vita tulpaner. Ha en kul kväll!
Happy New Year I wish to all of you who is reading my blog! I'm so happy that you want to folloy me and my life here and I think that it's very fun to read your positive comments. A very big thanks to you, you are so sweet! I hope that you get a fantastic 2010 and that you take care of each other!
I've just throwed out all my christmas decorations and celebrate the new year with some white tulips. Have a nice evening!

5 comments:

Jenny Oak Fae said...

GOTT NYTT ÅR!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

RecordCollector said...

Happy New Year Gorgeous XXX

Zizzi said...

Gott nytt år!

Anonymous said...

Gott nytt år lilla gumman!!
Puss puss

Daisy dapper said...

Detsamma vännen :) Gott nytt 2010!
KRAAAAAAM!