Tuesday, December 15, 2009

Through these hazel eyes

Idag har jag suttit i möte hela dagen, efter jobbet sparng jag ett par ärenden och sen avslutade jag min dag med en kaffe och amaretto på Tempo här på Möllan. Fantastiskt ställe och förtjusande dryck. Tantigt, jag vet, men bara såå gott och en fantastisk avslutning på dagen!
I've been in meetings all day today and after work I had to do some errands but I finished my day with coffee and amaretto at Tempo at Möllan. Fantastic place and a splendid drink. Old ladyish, I know, but it taste just soo good and it's a fantastic way to finifh your day!

3 comments:

Kabuki said...

Låter hur mysigt som helst! Min lilla tantdryck är Grådasks portvin!
Kram!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Sandy De Luxe said...

=) Alla har vå en liten tant i oss! KRAM