Sunday, November 16, 2008

Malmö igen..

Ja nu är vi hemma. Det har varit skönt att vara i Karlskrona ett tag men det är alltid skönt att komma hem också.
Det blev ingen sommarstuga. Det var alldeles för mycket att renovera, golven skulle grävas ut, det var fukt under taket och massa annat att göra. Så det var det inte värt.

Jag har lagt ut mina fina byxor från Tiger på tradera nu. De svarta som heter Maii, jag har bara använt dem 2 gånger men det är tyvärr så att de har blivit för stora så jag måste köpa ett par nya i strl 38. Hoppas bara att jag får tag i dem för de är slutsålda överallt! Klicka här om du är intresserad.

I lördags när vi firade mormors födelsedag fick jag världens finaste kaffeservis! Mormors bröllopsservis, en 50-tals bavaria. Tyvärr glömde mamma att packa ner kopparna när hon packade ihop den idag så en bild får komma senare. Men jag lovar, den är fantastisk!

1 comment:

Anonymous said...

Den kommer med sebastian på onsdag!!
Puss