Saturday, November 1, 2008

Bilder från vårt kök..

Nu har vi äntligen fixat allt i köket och min nya Kitchen Aid är på plats. Dessutom har jag invigt den idag och bakat muffins som jag ska ta med mej till Camilla ikväll. Hos Camilla blir det middag och drinkar med Vera, sen bär det av till Tröls. Vi har planer på att byta ut den svarta lampan, men just nu är inte det av högre prioritet, dessutom så var den inte så ful till detta bordet.


Vi målade luckorna ljusgula och när jag köpte den krämfärgade Kitchen Aiden var jag rädd att det skulle skära sig men det gjorde det inte alls.


Bordet har vi köpt på Movement Retro Design i Karlskrona, stolarna är tyvärr från Ikea med det är i väntan på att vi ska hitta de stolar vi vill ha.

3 comments:

Miss Rascal said...

Ohhh! Love that kitchen!!!
Perstorp, yellow and the traditional handles.
Lucky girl.

Sandy De Luxe said...

Thanks! I love it too! =)

Anonymous said...

Gud, vad fint det blev!!! Allting trillade på plats verkligen!
Puss