Thursday, November 6, 2008

Kompis Mallan

Jag tänkte presentera mina kompisar lite bättre, jag märker att jag alltid skriver om dem men så vet ju inte riktigt ni vilka de är.. Så nu kommer det en presentation, utan rangordning.

Först ut är Malin Persson! Tada!

Malin även kallad Mallan var den första tjejen jag lärde känna när jag flyttade till Malmö. Hon är alltid glad och sprallig, pratar gärna om bajs på bredaste helsingborgska. Vi promenerar och springer mycket tillsammans och när vi pluggade blev det extremt mycket fest. Idag jobbar hon som vikarie hos mig och det funkar super. Malin är tillsammans med Daniel som är en hyvens fyr! Bilden är tagen på min 24-årsfest med 80-tals tema. Den beskriver Malin bra tycker jag!

1 comment:

Anonymous said...

jävlar va snygg den åverallen ee!!! ja vill ha ett par mintgröna snowjoggings till å dig i din fetaste leopard outfit vid min sida! söt du e som skriver så fina saker!!! ja hoppas på många år me träning å fest tillsammans!!1
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam