Monday, November 10, 2008

Aj, faan..

Igår när jag hoppade av min cykel innan danskursen så smällde det till i knät. Det hände något med ledbandet men jag tänkte inte så mycket på det utan försökte dansa ändå. Tyvärr fick jag sluta efter en timme då knät hade svullnat till dubbel storlek. Jaja, tänkte jag jag får gå hem, vi hade ändå tänkt gå nybörjarkursen en gång till för att verkligen pränta in stegen. Så jag gick hem och vilade, trodde att det skulle blir bättre idag.. Men det är lika illa.. SKIT!

I vilket fall som helst så blev jag lite gladare när jag kom till jobbet idag för Nina var tillbaka från USA! Dessutom hade hon köpt en massa fina saker till mig, bland annat strumpbyxor med söm, ett mörkrött läppstift och jelly beans! Jippie!

3 comments:

Anonymous said...

Vilka snälla kompisar du har!! Har hon sett vinet?
Puss

Sandy De Luxe said...

ja och hon blev jätteglad.. Jag skulle hälsa och tacka!

Miss Rascal said...

Hope you're feeling better soon dear.

Ohh, I love Jelly Beans but they are so darn expensive.