Sunday, November 30, 2008

1:a advent!

Idag har jag julpyntat hemma. Gud så mysigt! Jag har hängt upp stjärnor, satt upp ljusstakar, planterat hyacinter och gjort en krans till dörren allt till tonerna av julmusik. Ja, jag älskar julen!
Igår hade vi väldigt trevligt tillsammans med Kitte och Vera, Camilla och Andres, Frank och Malin och de små barnen. Vi skulle egentligen bara fika lite men det slutade med thaimat och rödvin. Idag har vi varit på tantkalas hemma hos Ulrika som fyller år idag.

3 comments:

Anonymous said...

Vad fin den blev!
Puss

Miss Rascal said...

Even though I don't celebrate x-mas I like the Swedish old style decorations.
I still have my relatives x-mas decorations from the 40's/50's/60'. :)

Cute door decoration. Love the lil' birdie.

Sandy De Luxe said...

Tackar! Jag älskar oxå de gamla dekorationerna, jag har en del tomtar och en fin gammaldags bonad som min farmod har broderat. Fågeln hittade jag på Åhlens och kransen på torget..