Thursday, May 31, 2012

Ojoj..

..här har varit stilla vill jag lova. Jag har haft fullt upp på jobbet och dessutom skickat min iphone på lagning så jag har inte kunnat blogga via den eller ens göra en uppdatering på Instagram. Trååkigt!

I vilket fall som helst har veckan som gått varit helt underbar. Varm, solig och med massa roliga saker och trevliga människor.

I lördags var vi och grillade hos Moa och sen hos Emma och Marta och såg melodifestivalen. Och Sverige vann ju! Wohoo!

Imorgon ska jag få nycklarna till lägenheten och flytten går på måndag. Woop Woop!

I helgen blir det Malmö med familjen och konsert med Black Sabbath! Eller ja, eftersom Tony Iommi är sjuk så blev det ändrat till Ozzy and friends men det blir fett ändå!

4 comments:

Lilly Lee said...

Hej nu har jag äntligen svarat på dina frågor ;-)

p said...

JoopJoop!

Anonymous said...

Härliga tider!!
Puss puss

Anonymous said...

Oh, vad bra ha va Ozzy!!;)
Puss puss