Tuesday, February 14, 2012

Prova nåt nytt..

Ja det ska jag göra idag. Egentligen är jag helt slut efter igår men jag ska klämma in ett litet men förhoppningsvis användbart pass när man har ont om tid.

De flesta övningar har jag stulit från Smaljeansen men jag har lagt till en de övningar.
Det kommer att se ut såhär.

10min uppvärming - cardio

15 KB Swings
15 Box Jumps
15 Armhävningar
30 Hopprepshopp
50m overhead carry
45sek planka

Så ska jag se hur många gånger jag hinner detta på 20 minuter eller kanske 30?
I vilket fall som helst kommer det ju att bli en lite kortare träningstimme med hög intensitet.

Jag är fruktansvärt dålig på att hoppa så mina hopp kommer att börja på en stepup bräda, högsta inställningen.
Men en dag kanske man kommer hit!

4 comments:

Västgötskan said...

Såg en kille på gymmet som inte riktigt var så högt som tjejen på bilden, men inte långt ifrån. Grymt imponerande! :-O

Sandy De Luxe said...

Häftigt!
Jag trodde inte att jag skulle orka på den höjden jag valde ca 25cm för jag är så dålig på att hoppa men det gick bra. Så nästa gång ska jag försöka hitta nåt högre. Det är en rolig utmaning!

Anonymous said...

Det kunde gått riktigt illa!;)
Puss

Sandy De Luxe said...

Vad kunde gått illa?