Monday, February 13, 2012

Hemsk träning!

Usch och fy vad det gick dåligt idag! Mitt mål var att springa 10km på under 60 min. Det gick sådär.
Första 1-6km gick bra, 5:52/km.
Sen trodde jag att jag skulle bajsa på mig. Kul! Försökte springa lite mer men när jag kommit till 6,3km fick jag springa till toan istället.
Masade mig upp på bandet igen och sprang ytterligare 2km i 5:52 tempo men sen var det stopp. Jag lunkade/gick/löpte de sista 2km i ett snitt tempo på 6:38. Blä!

Men iallafall det blev 10,3km + ett flowyoga pass. 1234kcal brända!

Anledningen till magattacken är nog att jag har provat idag att inte äta så mycket proteinpulver och bars utan istället använda mig av keso och kvarg. Men min mage pallar uppenbart inte keso 2ggr om dagen. Imorgon får jag ändra lite igen.

Idag såg det ut såhär:

Keso + yoghurt med musli, äpple
1kopp kaffe m 3cl lättmjölk
Två ägg, rågbröd, morot, vitkål, 1tsk mayo, päron
1kopp kaffe m 3cl lättmjölk
Keso, sylt, apelsin
Proteinbar

Ser ju bra ut på pappret men icke! Får försöka nåt annat.

No comments: