Sunday, June 13, 2010

Today's finds!

Festen igår var oerhört trevlig. Min 90-tals outfit var väldigt lyckad men tyvärr glömde jag kameran på festen så jag kan inte lägga in bilden förrän jag har den tillbaka. Men en ledtråd: Tänk Dee från E-Type.
Idag har jag shoppat lite, nämligen knä-, armbåge- och handledsskydd för imorgon ska jag och Vera prova på att träna med Malmös Roller Derby klubb, Crime City Rollers! Whohoo! Jag är så spänd, måste skaffa mej en hjälp också men de som fanns på stadium passade inte. Någon av er som tränar Roller Derby?

The party yesterday was very fun. My outfit was very good but I forgot my camera at the party so I can't show you the pic yet. You can get one clue: Think Dee from E-Type.
I've been shopping a little today, knee-, elbow- and wrist pads because tomorrow me and Vera will try to skate with Malmoe's Roller Derby club, Crime City Rollers! Whohoo! I'm so excited, I need a helmet as well but the ones at Stadium didn't fit me.
Is anyone of you doing Roller Derby?

6 comments:

Little Eden said...

I am!

Sandy De Luxe said...

Oh! How cool! Please tell me! Today will be my first training, and I'm just so excited! It's fun, isn't it?

Anonymous said...

En hjälp? En hjälm menar du? Du får prova min när du kommer hem?!
Puss

Sandy De Luxe said...

Hahaha, ja självklart menar jag en hjälm. Kanske hinner jag gå och prova en på lunchen..
Puss

Tjuettan said...

Va roligt! Jag har precis börjat rulla i stockholm, det är skit kul. Men jag är fortfarande feg, väntar på prylarna från usa.

Sandy De Luxe said...

Sweet! Jag har ett par pumarullor som jag har tänkt köra med tills man vet vad man vil ha för rullor.
Då kanske vi ses på nåt Derby nån gång!