Wednesday, June 9, 2010

90-talet

Min fina Vera har fyllt 30 och detta ska firas på lördag med en stor fest som har tema "Mitt 90-tal". Det är ett roligt tema eftersom alla associerar olika beroende på vilken stil man hade då. Det är en stor skillnad vad man använde för kläder också bara om det skiljer tre år i ålder. Och något som var poppis på 90-talet var ju 90210..
Hehe, jag har en outfit på gång men jag avslöjar den inte riktigt ännu.

My sweet Vera has turned 30 and this will be celebrated this saturday with a big party with the theme "My 90's". It's a very funny theme because everybody thinks of different things depending on which state you were in and how old you were. It's a big difference in what you wore even though the age difference is just three years. And something that was really popular was 90210..
Hehe, I almost have my outfit ready but I wont show it yet.

4 comments:

Emma says style, love & rock and roll. said...

haha såå jäkla kul. Men jag hade nog kört på sent nittiotal och dundrat in med jazzbyxor, buffaloskor och en skitstor championtröja i vidrig färg. Med svettband som hårband. awesome!

Sandy De Luxe said...

Hahhahaa! Championtröjorna hade jag glömt. Hur kunde jag göra det?? Så jäkla snyggt.. Eller??

Gina Americana said...

Please share the photos from this party with us. This should be a hoot to see how people look!

Anonymous said...

KUL! Hoppas ni får en kul fest!
Puss puss