Tuesday, June 15, 2010

Roller Derby!

Igår var jag på min allra första träning i Roller Derby! Jag var spänd, nervös och exalterad hela dagen och gud vad skönt det var när jag kom dit och såg att det var rätt många nybörjare där. Vera och jag var inte alls sämst! Vi åkte i nästan tre timmar så träningsvärken börjar märkas på insidan av låren. För er som inte vet vad Roller Derby är så är här en liten film.

Yesterday I attended my first Roller Derby training! I was tense, nervous and excited all day and it was such a relief when I saw it was quite many beginners there. Vera and me wasn't the worst skaters! We skated for almost three hours which I start to feel now at my inner thighs. For you who doesn't know Roller Derby, here's a litte movie.

3 comments:

Gina Americana said...

I love it that you have this in Sweden too! You go girls!

Anonymous said...

coolt, men akta dig!;)
Puss

Sandy De Luxe said...

Gina: Yeah, I didn't know about it until two weeks ago, but it sue is fun!
Mamma: jaja, det blir nog bra! Puss