Wednesday, March 3, 2010

Seven..

Jag har blivit utmanad av Isabella att berätta 7 saker om mig som ni kanske inte vet.
Sååå..
  1. Jag har världens hajfobi. Jag börjar nästan gråta av bara en bild och jag har stora problem med att bada. Ja, även i pool och ja, jag vet att det inte finns hajar i Sverige.
  2. Jag har sjukt många skor. Min pojkvän påstår att jag köper två par i månaden men jag tror honom inte. Och jag tänker definitivt inte räkna dem. Jag sa att det var 60 par när vi träffades för tre år sedan och den siffran är konstant!
  3. När jag var liten ville jag jobba som presentinslagare.
  4. Jag läser böcker jag gillar så många gånger att jag nästan kan återge dem ordagrant.
  5. Jag har otroligt svårt för att vila och sitta still. Jag jobbar heltid, tränar både fotboll och thaiboxning, samtidigt som jag stickar, läser, har syjuntor och pluggar ekonomi på halvfart. Damp brukar en del kalla det.
  6. Jag brukar får cravings eller hang ups på olika saker. För ett tag sen åt jag en burk cornichons i veckan. I sex månader!
  7. Varje dag, varje timme så önskar jag att jag var skinny.

Så, det var det. Öppet och ärligt! Nu utmanar jag Emma, Lady Angore, Hanna och Jenny.

Isabella challenged me in telling 7 things about myself.

  1. I'm so afraid of sharks that I cry from a pic and I don't swim. Not even in a pool.
  2. I have too many shoes and I refuse to count them. My boyfriend says that I buy 2 pair a month but I don't believe him.
  3. When I was a kid I wanted to work as a gift wrapper.
  4. I read books that I like so many times that I almost can dictate them just as they are.
  5. I have it extreamly hard to sit down and relax. I work full time, plays soccer and training thaiboxning and I knit, read, having sewing get togethers with my friends and study economics at the same time. Some will call it damp.
  6. I get hang ups on food. A while ago I ate one can of cornichons a week. For six months!
  7. Every day, every hour I wish that I was skinny.

3 comments:

Anonymous said...

HE HE Ja, jag visste nästan allt! Puss

mamma said...

He He, jag visste nästan allt och det är väl inte så konstigt?! Puss

Isabella said...

Åh vad underbart att veta mer om dig sötnos. Men det där med skinny förstår jag inte för du har ju världens hetaste kropp!
Puss:*