Thursday, March 11, 2010

Gult är inte fult!

Jag är så trött! Har precis kommit hem från Århus (ja igen) efter två hektiska dagar. Då passar jag på att pigga upp mig lite med att titta på de ljuvliga vårblommor som har kommit i Malmö. Dessa hittade jag förra söndagen när vi var på promenad. Vintergäck, inte sant? Man tror ju nästan att det är vår på riktigt!
Har ni fått nån vår ännu?

I'm so tired! I've just got home from Aarhus (yes again) after two hectic days. So I cheer myself up by looking at these beautiful spring flowers that we got in Malmoe now. I found these last sunday when we were out on a walk. I almost feel like it's springtime for real!
Have the spring arrived to you yet?

7 comments:

jehnie http://jehnies.blogg.se said...

Gult är vackert, stämmer in helhjärtat!
Mitt enda vårtäcken här i sthlm är väl att hunden inte behöver ha täcke längre! ;)

Redheaded woman said...

nope not yet, it's getting a bit warmer and sunnier but not very spring-like. Hope it won't take long!

Tjuettan said...

Va skönt med vår!!! Nja jag ska gå å kolla en runda runt huset å se om det kommit nårå knoppar. Men just nu snöar det...så jag väntar!

Emma says style, love & rock and roll. said...

Hahaha, klockrena ord ju! När man kommer med sådana news gör det inget att man spammar ;)

Och näe, gult är inte fult!

Zizzi said...

Nej, här är det snö, snö, snö..

Bambi said...

tack.)
detsamma, här var ju riktigt trevligt så här ska man glo igenom:)

Sandy De Luxe said...

Jehnie: Det är ju ändå ett steg på vägen!
Redheaded Woman: I hope so too!
Tjuettan: Ja jag hoppas det kommer på riktigt snart!
Emma: Haha, ja visst var det bra!?
Zizzi: Gud vad trist!
Bambi: Tack! Gör gärna det!