Tuesday, March 2, 2010

Njaaa..

Det är ju alltid det här med att beställa. Suck! Det blir ju aldrig riktigt rätt. Jag blev grymt besviken på byxorna från Acne. Inte för att det var nåt fel på dem men för att de var av ett helt annat material än vad jag hade väntat mig. De satt snyggt dock. Men det är ju billigare att lägga 35kr på returporto än 1195kr på ett par byxor som bara hänger i garderoben.

It's always something wrong when you order. Puh! It's never really right. I was so disappointed when I got my pants from Acne. Not that there was something wrong with them, they actually fitted me, but the material was totally different from what I expected. But it's cheaper to pay the returning fee on 3,5 euro than pay 120 euros for a pair of pants that I just won't wear.

3 comments:

Isabella said...

Fasen så trist, jag hittar aldrig rätt med jeans på nätet. Fastän jag kollar upp måtten till punkt och pricka sitter de ändå fel.

Du är förresten utmanad på min blogg sötnos!

Hanna said...

jag vet inte om du är ute efter jeans, men isf har ju cheap monday snygga svarta(bl.a) jeans och de sitter ju så jäkla snyggt! jag köpte ett par svarta fredags och de är av en lite högre modell :)

Sandy De Luxe said...

Isabella: Samma här. Coolt, jag ska göra den så snart jag får tid.
Hanna: Mm, de sitter inte så snyggt på mig och så har jag tröttnat på den urusla kvaliteten de håller. Men snygga är de oftast! :)