Monday, April 6, 2009

In med bollen i mål..

Idag har jag, tro det eller ej, varit och spelat fotboll! Jag följde med Camilla på en träning med hennes lag och det var jättekul. Framförallt gick det jättebra! Jag har ju inte spelat sen jag var 11 så jag har absolut ingen teknik och det är svårare än vad man tror att spela i löparskor men däremot hade jag inga problem med kondisen. Jag höll i en och en halv timme utan problem. Yey!

Believe it or not, today I've been playing soccer. I went with Camilla to her team for a training session and it was fun! And it went really well! I haven't been blaying since I was 11 so I have absolutley no technique and it's harder than you think to play in running shoes but I didnät have any problem at all with my condition. I played for one and a half hour without problem. Yey!

1 comment:

Daisy dapper said...

Hej vännen!

Väskan beach svartvit från lola ramona ligger under kategorin nyheter i våran webbshop www.daisydapper.com den kostar 699:- Du hittar mer info om den i shopen.

Ja vi förstår, men vi hoppas på att du besöker oss så fort när du är i stockholm :) Ingen resa hit planerad framöver? Du kommer få inbjudan till invigningen som sker i slutet av april och självklart ta med dina fina vänner, det kommer bli så grymt!

Hoppas du nu hittar väskan i shopen och att du får en riktigt fin dag!

Varma hälsaningar
Matilda
Daisy dapper