Sunday, April 5, 2009

But all that I can see is just a yellow lemontree...

Idag har det varit muffins och trevliga människor hela dagen. Imorse hade vi brunch här hemma, jag, Karin, Emelie, Lena och Nina. Jag hade bakat grova och ljusa scones, hallonmuffins med citronfrosting och limemuffins med kokosfrosting. När jag hade dukat upp allt och använt mitt fina nya kakfat så glömde jag ta en bild! Jaja, nu är allt uppätet för efter brunchen så kom min farmor och hennes man, min farbror och hans tjej och hälsade på. Så då fikade vi lite till.
Som tur väl är skulle jag träffa Camilla sen för att springa en runda. Vi sprang 3 km och sen gick vi en timme. Superskönt! Jag älskar söndagar!

Today I've been eating muffins the whole day. I had a brunch this morning for my girlfriends. I'd baked scones and raspberry muffins with lemon frosting and lime muffins with coconut frosting. When I had set it all up and used my new cake-dish I compleatly forgot to take a photo. Oh, well it's all been aten now because my granny and her husband, my uncle and his girlfriend came and visit just after that. Luckily I had a date with Camilla for some exercise, we went out jogging 3 km and after that we walked for a hour. Sweet! I love sundays!

No comments: