Sunday, October 26, 2008

Promenerat i regnet..

..i min gula regnrock har jag gjort en hel del idag! Max föräldrar är här från Skellefteå så vi har visat skåne från dess regningaste sida. Bland annat har vi varit en runda i Ystad och ute vid Marsvinsholms slott. Fantastiskt fint.. Nu ikväll gick vi ut en hel timme i mörkret och regnet, ja det är ju mörkt redan, och nu ska vi äta äppelkaka som jag har bakat.

I fredags fyllde Max 28 år och vi firade honom här hemma med ett riktigt kalas! Min mamma och pappa var här och hans föräldrar oxå. Jag hade bakat prinsesstårta och han fick massa fina presenter!

1 comment:

Anonymous said...

Tack så jättemycket för den goda maten!
Alltid lika mysigt att träffas. Kul att träffa Marcus mamma och pappa. Lättsamma människor!!
Puss och kram
Mamma och pappa