Monday, October 27, 2008

Då var det måndag igen..

Det känns ju alltid som att helgen tar slut för snabbt! Jag trivs på jobbet och allt men helgen kunde ju varit liiiite längre. Jaja, nu är det en ny vecka iallafall och jag ser fram emot kursen jag ska på torsdag-fredag. Den heter Nye Ledere och detta är andra gången vi träffas - väldigt utvecklande. Vi brukar ha lite walks and talks, så jag hoppas att det blir fint väder oxå. Så egentligen ska jag inte klaga, det blir ju bara tre dagar "vanligt" jobb.

2 comments:

Anonymous said...

Lyllos dej!!! idag känns det verkligen som en tråkmåndag! Men men imorgon är det tisdag. Varje dag har ju något trevligt! Vi får ju vår svarta skinnsoffa idag och det ska bli kul!!
Puss puss
har du din träning imorgon??

Sandy De Luxe said...

Ja jag har min träning imorgon..Och jag ska ner till kickboxningsklubben i veckan och höra om jag får starta där.. Jag e peppad! Särskilt nu när det ligger på perfekta tider!